Monday, August 6, 2012

Lee Chong Wei & Lin Dan

Stress aku tengok ko main. Nak bernafas pon tak senang. Walau dah tau result dia ni kalah, tapi bila tengok siaran ulangan tu tetiba rasa macam dia ni ada harapan lagi nak menang. Menyokong sakan di depan tv macam la tengah live sampai saat akhir. Ni la penyakit bila ada blog, semua benda nak tulis (suka hati aku la).

Pertemuan kali ni amat dasyat. Rasanya itulah yang terbaik mampu kita harapkan dari Lee C W (Malaysia). Walau tak dapat gold seperti yang kita semua harapkan, tapi aku percaya rakyat Malaysia berlapang dada kali ini dan semua menyatakan tahniah dan pertambahan sokongan. Bila bertanding, ini yang semua nak tengok. Usaha keras, semangat, saingan dan tentangan. Hasilnya tak perlu difikirkan. Kalah pon orang tak marah. Tak dapat nombor satu pon, ok aper nombor dua.

Dalam kehidupan kita pon camtu la. Usaha dan berusaha. Insya Allah hasilnya walau tak seperti yang kita harapkan, tapi takkan la langsung tak dapat sebahagian hasil yang kita nakkan itu.

Tapi paling serabut dalam game tu ialah tanda salib di bahu Lin D (China). Eh punya la mata ni terpaku tiap kali ditayangkan sisi kiri Lin Dan. (camera pon macam saje-saje jer fokus situ). Serabut!

No comments:

Post a Comment